onsdag 19 januari 2011

VM, Ullared och en hel hög lycka

Framtiden står verkligen och väntar bakom hörnet och det skrämmer mig lite. Jag har några små planer att gå mot. Det enda problemet är att jag inte kan börja plugga, eftersom att jag väntar på polis, och det andra är att jag vill upptäcka mer av vad livet har att ge. Bo på olika platser och jobba med olika saker.
En sak vet jag i alla fall om min framtid och det är att den är skrämmande OCH jag vet att jag absolut inte vill slösa min ungdom på att bo i Piteå eller någonstans i norr.

Den närmsta framtiden är dock väldigt planerad och kommer nog bli sjuuuukt bra!
  • Imorgon åker jag och finaste Sofia till Göteborg och bosätter oss på Scandinavium i några timmar. Handbolls-VM väntar nämligen runt hörnet. Kan knappt vänta! HEJJA SVERIGE!
  • På fredag kommer jag mest ta det lugnt, mysa på hjälmared och förhoppningsvis äta middag med mina fina vänner här. Jag gillare!
  • Lördag betyder sova läääääänge, träna och sedan bege sig till Borås tillsammans med finafina vänner och så klart dansa hela natten lång.
  • Söndag betyder i denna vecka ULLARED tillsammans med Linda. Ska bli mycket intressant att upptäcka vad detta enorma(?) varuhus har att erbjuda. Förhoppningsvis mycket fint. Senare när det är hemfärd är det också bugg i Alingsås. Den har ju nämligen börjat om.
  • Jag gissar att jag kommer somna rätt tidigt på söndag, med tanke på den senaste tidens lilla sömn och alla händelser denna helgen. FANTASTISKT!

Livet har kommit tillbaka till mig och det känns fint. Jag känner mig rätt lycklig nu och jag har tagit mig upp ur min nedstämda svacka. FINT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar