måndag 31 januari 2011

Bra dagar

Igår var en händelserik dag, en mycket bra dag om jag får säga det själv.
Halv åtta ringde min väckare och jag och Ylva gick in till stan för att först simma i 30 min, sedan besöka EFS-kyrkan. Vi träffade många fina människor och blev en bok rikare på köpet.

Sedan traskade vi även hem, gick på isen och handlade. Solen lyste och det var sådär lagomt kallt. Jaa, precis som det ska vara en dag i april ungefär. Skulle lika gärna kunna vara april, även fast jag mycket väl vet att det är maj!
Annars har vi varit på klassfest hos vår lärare idag, mycket trevligt. Det lektes med lego, pratades och planerades framtid. Förhoppningsvis blir det både fjällen i aus nästa år. Skulle vara helt fantastiskt. Jag och Sindi är i alla fall uppe i att planera. Jaa, det blir i alla fall inte norra Sverige. Jag har gjort det nu!
Idag saknar jag även min syster massvis, ska bli så roligt att bara mysa med henne när jag kommer hem. Det saknar jag! Åååh, vad fin hon är min vackra syster.

1 kommentar:

  1. "Skulle lika gärna kunna vara april, även fast jag mycket väl vet att det är maj!"

    Jag som trodde att vi alldeles precis fick februari här i landet... ;)

    SvaraRadera