tisdag 1 februari 2011

Min fina Agnes

Tänk att små ord som "jag har hört att du är en härlig tjej" och "du är bra Elina" kan pigga upp så. Detta gjorde min dag!

Att sedan buggen var fantastiskt rolig och att det gick riktigt bra gjorde ju inte dagen mycket bättre.

Men dagens bästa stod dock Per och min syster för.
Att få ett sms där det står
"Hej förlorade Syster, hur har du det där nere?" från Per gjorde mig mer än glad, jag har verkligen tänkt på honom i flera dagar nu och verkligen tänkt ringa men aldrig fått tiden till det.
Sen ringde jag farmor, hon lät så glad och pigg idag att det nästan var skrämmande. Det känns så härligt att höra.

Och ikväll ringde min syster, fick mig några skratt och sedan avslutar hon vårt vackra samtal med
"mäh, då ska jag gå och banka vett i honom. Vi ses, hejdå"
Jag har nog aldrig saknat henne så mycket som just nu. Men snart får vi träffas igen och det ska bli så fint att kunna krama på henne när jag vill och dessutom kunna bråka med henne lite. Åååh, min alldeles vackra, fina och mest underbara syster. Jag saknar henne så!!

I min Gud har jag funnit styrka,
I min Herre har jag allt!

Nu ska jag sova, fundera på bra saker och sedan vakna upp imorgon.
Konverterar till Polisklassen imorgon, ska nämligen vara målvakt för dem!
Goooooood luuuuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar