torsdag 3 februari 2011

Grönt gräs

Jag och Ylva hade det rätt gött i söndags när vi gick till och från Stan :)
Det har varit en rätt tung dag idag, väntan på beskedet från polishögskolan är oerhört fruktansvärd. Såååå, jaaa det kan få komma nu om det vill.

Annars har jag sjukt ont i hela kroppen också och tänker att det kanske är dags att börja ta tag i detta med att sova på kvällarna så att man slipper vara sådär halvdöd på kvällarna.
Känns som att jag kommer sova den mesta tiden hemma i min gamla stad!

Tänkte bara berätta för min kära mor att vi i princip har gröna gräsmattor här och att jag sprang 7 KM på asfalt idag. Det du mor, nog är du rätt avundsjuk skulle jag kunna tänka mig.
Och idag beställde Sanna en biljett ner till södern, så den 25 kommer hon hit till mitt place. Bra, mycket bra :D

Nä, nu ska jag ta tag i mina onda axlar och sova. Förhoppningsvis blir de bra till buggen imorgon. Helgen kommer bli maaaagisk hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar