torsdag 10 februari 2011

Det gjorde lärarna bra

Har varit en fantastiskt rolig kväll må jag säga.
Först en trerätters festmåltid med lärarna som serverat oss, sedan personalspex där lärarna gjorde narr av oss elever. Håhåjaja, det gjorde dom bra! Och mig, vad ska man säga där. Ungefär allt som Åsa gjorde stämde bra det, dags att ändra på sig må jag tro.

Fantastiskt roligt! Och imorgon lämnar jag värmen och södra Sverige och beger mig uppåt. Nämligen till Piteå. Där stannar jag till på fredag. Ändå skönt att kunna se tv när man själv behagar.

Dags att sova, skolan kallar imorgon.

1 kommentar:

  1. Nae Elina, du ska fortsätta vara så fantastiskt härlig och go som bara du är! Åh vad jag gillar dig min vän! Hoppas din hemresa gick bra idag! Hälsa norrland, kylan och renarna! Stor kram!!

    SvaraRadera