lördag 5 februari 2011

Jag är vidare ;D

Halv ett slog jag upp ögonen idag... Längesen jag sov så länge som jag gjorde, men det var skönt må jag säga!

Igår var en bra dag, efter skolan stack jag, Ylva och Sindi till Göteborg och lekte modeller för en dag. Massa smink, massa kläder och en hel del olika vinklar var vad vi fick vara med om. Inga bilder blev dock bra på mig, men köpte ändå två stycken...
Sedan var det direkt vidare till Falköping från Göteborg, där var det nämligen dans och dans i mängder. Det var grymt roligt denna gången, allt gick fantastiskt bra för mig. Fotarbetet måste dock jobbas på och så ska det göras idag. Ramlade även en gång på dansgolvet, men det var inte mitt fel. Blev fälld!!

Igår var en bra dag också för att jag gick vidare i polisuttagningen. Så den 10 mars åker jag till pliktverket i Göteborg och gör psykologtester för fulla muggar. Kan bli rätt spännande om man så säger. Jag måste öva på marklyft och på att vara mig själv. Ska förhoppningsvis gå bra, mycket bra! Men jag kommer nog även bli rätt krossad.
Lycklig blev jag i alla fall och Oscar fick hålla i mig för att jag inte skulle gråta sönder typ. haha.

Nu är det träning på gång och senare ikväll kalas för allas vår fantastiska Linda Tomingas. Längtar!!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag ville bara säga att jag tycker om dina långa inlägg som handlar om livet i allmänhet, om lycka, sorg, ja allt. du är så bra på att beskriva. jag har läst din andra blogg och jag vill också gärna läsa dina dikter <3 du verkar vara en väldigt fin tjej!

    SvaraRadera