torsdag 24 februari 2011

Jordens värsta träningsvärk

Jordens värsta träningsvärk har ett stadigt grepp om min kropp just nu, denna värk är framkallad av allas vår Linda Tomingas. Igår körde vi ett monsterpass på gymmet, tre timmar skrapade vi till slut ihop. Det var inte nådigt att kliva ur sängen imorses, och ikväll råkas det vara ännu värre.

Tog mig i alla fall gående in till stan idag, gjorde ett litet syntest inför polis där det konstaterades att min syn blivit liiite sämre på ett och ett halvt år. Nåjå, polis kan jag bli iaf.
Och ikväll har vi sovit framför tv:n hela kvällen. Rätt så härlig kväll.

Imorgon kommer min fina Sanna hit, hon ska vara min gäst fram till på tisdag.
Så vi ska hitta på lite bus i Alings och bara hänga och ha det gött.
Annars händer inte så mycekt i mitt liv förutom att MARCUS HELLNER vann VM-guld idag.
Han är allt begåvad min blivande man ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar