lördag 12 februari 2011

TOVE!!!

Äntligen har jag fått träffa min allra bäsa Tove och det var precis som förr. Fy, vad jag är glad att hon är tillbaka i Svea rike igen!
Vi har åkt skoter, tolkat med madrass, grillat, ätit lunch på renskinn och skrattat i mängder.
Även fått flera kilo snö innanför jackan. Jaa, det gillas verkligen!

Annars ikväll ska jag äta Oxfilé, hänga med syrran, Tove och Jim - spela spel och se film - mysa helt enkelt.
Imorgon börjar praktiken och sedan ska jag ännu en gång hänga med Tove. Och dessutom kommer Cilla till Sverige, var fem månader sedan jag träffade henne sist. Det kommer också bli fantastiskt!

Veckan kommer bli bra, förhoppningsvis kommer jag hinna med det jag vill göra. Alltså träffa lite vänner, hänga hos farmor, ta det lugnt, träna och bara njuta av att vara i vintern igen.

1 kommentar: