onsdag 16 februari 2011

Ett sportlov i kylans tecken

Det är fortsatt äckel kallt här hemma, men solen skiner så det är fantastiskt vackert.
Skidorna har dock fått stå hela veckan och om det mot all förmodan skulle bli milt imorgon skulle jag ändå inte kunna åka skidorna. Jag har nämligen dragit på mig denna Hjälmaredsförkylningen som gått. Hmm, underbart? eh, nää!

Nåja, fick i alla fall ledigt från praktiken idag, tydligen ett tråkigt möte inbokat. Så jag vaknade tidigt och har tvättat. Tänkt överraska mor min, hon kommer bli glad.
Nu ska jag på stan med Tove, vi ska käka lunch och sånt trevligt. Och självklart åker täckisarna med, hur skulle man överleva utan dessa fantastiska byxor. Jag tror inte man skulle göra det faktiskt.

Ikväll ska jag hälsa på min skadade vän och hans bror, ska bli fint att träffa dem igen. Fy, vad jag har saknat!
Imorgon blir det mor-dotter-dag, jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar