söndag 6 februari 2011

Vilken himla fin helg!

Åh, vilken himla fin kommentar jag fick på det förra inlägget. Fy vad det värmer, tack så mycket! Ska försöka skriva nån ny dikt och lägga upp ;)

Vilken fantastisk helg det har varit i helgen. Kommer nog sakna den en hel del nu när den är slut.
Tillsammans med fina Sindi har jag tagit mig igenom dans i Falköping, världens lugnaste lördags morgon, kalas hos Linda innehållande alla möjliga och omöjliga saker, häng i Missionskyrkan, lunch på kinarestaurang, muckning med gubbe, promenad, bakning, promenad, samtal, stressmiddag, BUGG, bakning och sedan löpning i regnet!

Egentligen är söndag min njutdag, men kan inte hålla med om att det varit så mycket njutning. Endast kyrkan, luchen och buggen nu ikväll var njuuutning på hög nivå. Annars har vi mest stressat och skrattat. Men shiit, vad jag gillar det ändå.
Oj, vad jag kommer trivas med den här tjejen i Australien nästa år!

Nu längtar jag tills nästa bugg, ska verkligen ta tag i detta med att bli bra nu. Sedan längtar jag efter min syster också lite, ska bli fint att mysa med henne.

Dags att inta sängläge. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar