onsdag 27 april 2011

Jag gillar er Hjälmaredare


Dagen har varit bra, solig och fantastiskt slapp. Klasstryckardag hela dagen, tryckt på kläder.
Fick även ett sommarjobb idag, det var sjuuukt nice. Även fast jag vet att jag helst hade haft ett här nere i Alings, så får jag la nöja mig med det jag fick hemma i Piteå.

Idag har sommaren också börjat planeras på riktigt, känns bra att bitar börjar falla på plats. Så som att jag och Sindi åker på kryssning den 8 juni, att jennika och Sindi kommer upp den 17 juni, att jag firar midsommar på västkusten, att Sindi kommer upp till mig på PDOL och som att jag ska bli Alingsåsare på riktigt till hösten. Jag gillar starkt mina framtidsplaner.

Jag har även börjat rulla ihop mina kläder till rullar för att de ska få plats i resväskan till Italy. Det går oförskämt bra och kan till och med lyxa till det med två par skor. Tror det kommer bli en mycket bra resa med världens bästa klass. Att vädret även verkar ska vara på vår sida gör ju inte saken sämre.

Nu ska jag sova! Goder natter, eller som Julia sa, God nax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar