söndag 10 april 2011

Premiär på beachen

Tro det eller ej, men här har det idag varit 17 grader i skuggan. Så jag gjorde min första premiär på beachplanen idag och det kändes. Grymt härligt må jag säga, känns absolut inte att det är april just nu. Men det känns bra, grymt bra att sommaren börjar närma sig. Allt blir på nåt sätt vackrare - jag gillare.

Inser dock att jag snart måste ställa om, Piteå är nog inte lika mycket sommar som här. Här har krokusarna slagit ut också, tydligen heter de så. Värst vad man lär sig, har även sett min livs första citronfjäril, den var knallgul och det var rätt så coolt.

Det är sommar i luften och det känns, rätt så gött om jag får säga det själv :) Har varit kalas idag också, vi satt utomhus klockan fem och käkade middag. Ursh, så bra man kan ha det alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar