söndag 10 april 2011

Sommaren är på ingång

Jag lever livet här nere i södra Sverige, det är därför bloggen får lida lite. Jag tar vara på tiden, den tiden som inte är så oviss för mig. Dagen har bjudit på sol i stora lass, en fantastisk dag minst sagt. Jag vill ha mer av dessa underbara soliga dagar. Tempen tror jag mätte 25 grader i solen och vi ska komma ihåg att det är april. Jadu, nog har vi det bra med gröna gräsmattor och en isfri sjö ;) Ikväll har vi ännu en gång vart på dans, även denna gången i Borås. Måste säga att det finns människor som verkligen är hur knäppa som helst. Hade det inte varit för en viss människa som vägrar släppa mig ur blicken, så skulle kvällen ha varit perfekt. Nu var kvällen dessbättre inte helt åt fanders, utan helt enkelt riktigt bra ändå. I veckan packar jag ihop lite kläder och sticker hem till Piteå i några dagar, ska bli skönt att hämta kraft hos mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar