söndag 10 juli 2011

En helg

En helg har det varit, en helt otroligt ointressant helg egentligen.

Fredagen bjöd på ett avslut på Kappa, rätt så sorgligt faktiskt. Men allt har ju slut också.
Sedan ett litet besök på stan där jag unnade mig lite kläder för att sedan röja på Käckis med Julia och resten av folken. Det var rätt roligt till en början, men gick piss för mig så jag blev trött och less ganska fort. Nåja, bättre lycka nästa gång.

Lördagen träffade jag älskade Josse som kom hem och sedan åkte jag ut med flotten på älven. skönt må jag säga. Solade och badade och mådde allmänt gott.
Sedan begav jag mig till Gråträsk och åkte till Pjesker och umgicks med tre grabbar.

Idag har jag suttit i solen en hel del, sjukligt varmt har det varit där borta i solen. Fotboll kollades på och sjön besöktes.
Ikväll har det varit häng hos Cilla!

Och nu är det nog bestämt - tror jag - att jag flyttar till Alingsås i höst. Pratade just med tre galna tjejer där nere och det var grymt roligt. Insåg verkligen hur mycket jag saknar dessa människor och det måste det bli ändring på...
Så Alingsås blir ett bra alternativ.

Nu ska jag sova, första dagen på det nya jobbet imorgon. SPÄNNANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar