torsdag 21 juli 2011

Jag har sommarlov fram till den 1:a augusti!

Den första augusti får jag tänka framtid, inte innan det, detta för att skona både mig och andra i min närhet. Jag tänkte njuta av sommaren lite!


Annars så rullar dagarna på som arbetslös, har fått veckan att gå relativt fort trots allt. Jag hänger med vänner som har kommit så långt i livet att de fått semester eller blivit sjukskrivna. Sitter uppe och pratar hela natten och bara trivs i goda vänners sällskap. Sitter på Café vid vattnet och inser att Piteå trots allt är ganska vackert - speciellt på sommaren.
Ligger på stranden och tänker på att man faktiskt inte behöver göra så mycket i livet för att det ska vara roligt och meningsfullt att leva - det kanske räcker med att man trivs med det liv man lever och har det sjukt gött. Detta kanske man inte behöver göra på andra sidan jorden? Dans, vänner, träning och familj - det är nog det enda som behövs för att jag ska trivas i livet, även fast jag skulle bli fast i lilla Piteå!

Jag har en rätt så bra sista period av sommaren och det är rejält gött. Hoppas alla andra också njuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar