måndag 4 juli 2011

Livet spelar mig ett spratt

Jag är just nu inne i en sjukt jobbig period. Innan träningen idag (som för övrigt var bajsjobbig) så satt jag och pratade med min mor om hösten. Egentligen kom jag inte fram till något speciellt, annat än att det just nu känns som att jag skulle vilja spela med mitt älskade lag Lillpite.
Lillpitehjärtat slår lite för hårt just nu.

Problemet är ju bara att här finner jag i princip inga vänner, förutom en som jag ofta brukar umgås med och hon är ju dock helt fantastisk. Men risken finns ju att jag nöter upp henne, här har ni en person väldigt beroende av människor.
Jag kan ju faktiskt flytta till Umeå och pendla till matcherna i Piteå, det är ju en idé. I så fall tänkte jag läsa idrottslärare där och bo där då.
Eller så bor jag i stan i en lägenhet, jobbar och fixar pengar.
Eller så bor jag hemma och pluggar nån kurs i Luleå - fast det är egentligen helt uteslutet. Bo hemma är inte ok!!
Eller så flyttar alla mina pitevänner hem och vi tillsammans kommer ha det som förr igen!

Eller så flyttar jag till Alingsås, jobbar, dansar och har det sjukt roligt med mina vänner som bor där.

Livet är lite besvärligt med mig just nu, men inte mer än att jag överlever det hela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar