fredag 29 juli 2011

PDOL

Min sommar har på något sätt lyckats ta fart och det är jag extremt glad över. Vad jag är mindre glad över är att jag inte tagit ett enda kort i sommar - men det kanske ändå inte gör något.

Veckan har bestått av roligheter hela veckan.
Från att i måndags mest bara träna och springa ärenden till mamma till att i tisdags söka jobb och åka på arbetsintervju.
Till att i onsdags hänga på stan, träna och sedan mysa i södra hamn med fantastiska vänner. Till att igår spela volleyboll och bada i en sjuk värme och sedan hänga lite på PDOL och sedan sitta vakt till sent på natten.
Jag gillare om jag ska säga det själv, grymt mycket!

Ikväll är det PDOL för hela slanten, men först ska jag träna och spela lite fotboll, käka middag och sedan är jag redo för vad kvällen har att erbjuda. Tycker att de små moln som finns på himlen kan försvinna, i alla fall till ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar