torsdag 14 juli 2011

Några funderingar

Jobbet blev ingen större hit, jag sa precis upp mig efter att ha jobbat i fyra dagar. Jag tror att det känns bra!
Jag har nu bara några rätt så stora bekymmer att ta hand om.
1. Vad händer till hösten?
2. Ska jag plugga lärare i Örebro? (Kom in där idag, hade hellre i så fall pluggat i Umeå)
3. Vad ska jag göra av mitt liv resten av sommaren?
4. Jag borde hitta ett nytt jobb i Alingsås!
5. Jag borde hitta en lägenhet i Alingsås och bli sambo med fina Linda!
6. Hur hittar jag ett jobb när det inte finns några?

Jag borde lägga alla funderingar på hyllan och sova lite, de senaste dagarnas funderande har tagit sömnen ifrån mig. Inte riktigt OK, men så är det!
Jag har hoppet om att det en dag ska lösa sig även för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar