onsdag 22 juni 2011

Den senaste veckan

Det var ett tag sen nu, men jag har börjat jobba och det enda jag gör på dagarna är jobba, tränar och sover. Men det är ett liv det också, bättre än att sitta och pilla sig i naveln typ.

Jobbet går fint, det är precis lika som alla andra år. Skillnaden är dock att jag i år bara sliter i tre veckor på Kappa och sedan har jag ju faktiskt fast jobb på annat håll. känns rätt så stort och vuxet att säga att jag har fast jobb. Wohooo!

Annars gick jag in i en dörr på jobbet igår så jag är inte speciellt vacker om man säger så. Lite blå, lite bulig, lite öm och ser ut som en varig äcklig finne i pannan på grund av såret som uppkom efter den fina smällen, som för övrigt säkert hördes ända bort till Luleå eller nåt. Gubbarna hade då roligt åt mig då jag i min egen klantighet satte foten ivägen så att dörren tog tvärstopp och min fejja flög in i den. ooops, förvånande!
Imorgon ska vi ut och käka och jag ska cykla hem från jobbet. Äntligen har regnet sluta ösa ner och det går. Måste ju ta tillfället i akt, antar att träningen kommer bli utebliven i helgen...

Imorgon åker jag ner till Alingsås igen, mitt kära Alingsås. Ska bli så fantastiskt på alla sätt, speciellt att träffa alla underbara! Midsommar ska spenderas vid västkusten, för första gången i mitt liv kommer solen inte lysa hela natten. Mycket märkligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar