måndag 27 juni 2011

Midsommarhelgen 2011

Det känns som att livet går bra just nu, jobbar och sliter på bygget men har det ändå så bra. Bättre än vad man egentligen får ha det.

Midsommar firades i Varberg och det var den bästa midsommar på riktigt länge. Började rätt segt, men fortsatte bara bättre och bättre. Klockan fyra somnade jag och Linda på madrassen efter x-antal skrattanfall, knackningar och promenader. Fy, vad roligt.

Lördagen spenderades på varbergs fästning, vi käkade glass, kollade på havet, spelade fotboll, kubb och avslutade i stan med en liten pizza. Sedan drog vi hem till Sindi, käkade tårta och sedan tog jag och Jennika vårt pick och pack och drog till Borås. Där träffade vi Karro och Lovisa och snackade med dom i fleraflera timmar. Klockan tre var vi hemma och sängen inotgs. Det kändes precis som att vi inte vart borta från varandra ett enda tag när jag träffade mina fina vänner i lördags. Det är det bästa, det är precis så det ska vara med vänner. Med riktiga vänner!

Söndagen spenderades på Hjälmared, träffade massa gammalt folk och det kändes såååå bra. Sedan spenderade vi resten av dagen framför TV;n och bara myste. Lyssnade på Sannex så klart och hade det gött. Planet lyfte på kvällen och sedan var jag hemma.

Imorgon blir det KANSKEKANSKE dans och på onsdag mys med fina vänner vid vattnet.
Sa jag att jag gillar mitt liv eller? Jag gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar