torsdag 9 juni 2011

Tristess

I en vecka har jag nu gått omkring i mitt hem tillsammans med en stressad mor. Min mor som gör allt för att min syster ska få en fin student. Jag tror hon lyckats med allt, förutom presenten.

Att bo hemma en sommar kan vara bra för pengarnas skull och för att typ ta det lite lugnt. Problemet just denna sommar är att nästan alla kompisar har flyttat från stan. I och med detta vandrar jag omkring hemma med massor av energi i kroppen som jag bara kan göra mig av med genom att springa många kilometer och dö på gräsmattan när jag kommer hem.
Fyra vänner som jag brukar umgås med sådär mycket bor kvar, dessa fyra har under tiden jag bott hemma pluggat sönder, jobbat eller bott i London tills i veckan. Detta har då resulterat i att jag gått hemma och till och med idag följ mamma på ICA för att handla, då är man uttråkad.

Jag hoppas att sommaren blir roligare när jag börjar jobba, då slipper jag trampa här hemma. Aldrig i mitt liv har jag längtat efter jobb!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar