torsdag 16 juni 2011

Var det en dröm eller?

Idag har jag pratat med både Lina och Sindi och då slog det mig. Var Hjälmared bara en dröm eller har det verkligen hänt på riktigt?
Allt det underbara känns så avlägset, fast det bara var tre veckor. Det är som att jag fortsätter med mitt liv, utan att något hänt.
Men samtidigt har det påverkat mig så mycket, så mycket mer än någon kan förstå. inte ens jag själv.

Samtidigt känns det så konsigt att prata om Hjälmared med någon här hemma, för ingen kommer ändå förstå hur bra jag har haft det. För dem här hemma är det som att jag varit borta några månder och kommer tllbaka, som om inget har hänt. Men mig har det hänt mer än jag kunnat ana eller kan förstå. Allt roligt som vi har gjort, alla konstiga saker som har hänt, alla de fantastiska människorna som jag har träffat och alla händelser. Allt som var och som alltid kommer vara!
För jag vet, vissa kommer jag alltid ha! Allt som varit kommer för alltid ha varit och det kommer alltid följa med mig. Hurvida det känns som en dröm eller inte - det är det som är så bra!

Imorgon kommer mina underbaringar Sindi och Jennika! <3
Nästa vecka får jag träffa alla andra underbara alingsåsare. Och dessutom min fantastisa Lina <3

2 kommentarer:

  1. Håller med dig. Det känns nästan som Hjälmared är en dröm.
    Nästa vecka! <3

    SvaraRadera
  2. Håller även jag med dig Elina! Det är helt sjukt, känns som en fantastisk dröm. Avlägsen, men god. Saknar dig brudn! Hoppas vi ses nåt i sommar. P.s. du är extremt vacker på din blogg-banner. <3

    SvaraRadera