onsdag 27 oktober 2010

En dag

Med en OERHÖRD träningsvärk i benen har jag idag sprungit omkring på skolan, nästintill oförmögen att sätta mig ner på stolen. Att sitta på toan är ju verkligen omöjligt och för att ta mig upp behöver jag hjälp av väggen. Precis sådär som gamla människor behöver. Men nej, jag klagar inte....eller? Äh, det är fint med träningsvärk.

Har varit riktigt duktig och städat mitt rum nyss, det var dammigt, men nu skiner det. Ooh, så vackert.
Annars är jag grymt danssugen och sprang omkring med dammsugaren och låtsades att mitt golv var ett dansgolv. Sjukt, helt sjukt! Men ack så roligt.

Måste säga att lektionen med Jonathan idag var oerhört intressant, egentligen vet jag inte varför. Men det fångade verkligen upp mitt intresse, fantastiskt roligt när det blir så. Jag skrev så att pennan glödde. Vad handlade det om då?
Jo, om rättfärdighet.

Imorgon är det P-town som gäller. Längtar, samtidit som det är så fantastiskt att vara här också. Kommer nog längta hit också. Tänk så fantastiskt att kunna vara lite överallt och samtidigt ha det så bra att man längtar till båda ställerna.

Dags att sova lite, match ikväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar