söndag 10 oktober 2010

Jag kan inte skilja på


Ännu en helg har passerat på Hjälmared och även denna har varit helt underbart bra. Hysteriskt galen också, minst sagt. Både sjuk och galet rolig.

Kan inte påstå att jag sovit speciellt mycket, men samtidigt sov jag 12 timmar natten mot lördag, detta på grund av att jag hade så fasligt ont i halsen. Men igår kom jag hem vid halv två, men kunde inte somna innan tre iaf.
För just kvällen igår var gaaaalet rolig, ingenting gick som vi ville, men ändå fick vi ett så otroligt roligt slut på kvällen ändå. Från Alingsås, till Vårgårda, till Falköping, till Vårgårda igen och till slut till Alingsås och till Hjälmared på natten.

Idag har jag skrattat åt gårdagen för mig själv, heeelt sjukt. Annars har jag mest sovit idag och tagit det lugnt. Var tvungen säga upp mig från matchen för att halsen gjorde ont.
Imorgon ska jag dock ut och småjogga lite, gå kanske, för att röra på mig lite. Tror att det blir bättre om man inte bara sitter inne. Är så less på detta. Dags att göra något åt fettet som kommer när man bara ligger och har ont i halsen.

Jag har hoppet uppe om en fantastisk vecka, till helgen åker vi till Borås och dansar. Oooh, jag längtar. Äh, denna vecka blir underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar