söndag 31 oktober 2010

Många poäng i himlen




Okej, jag ska inte ljuga och säga att jag inte saknar Hjälmared när jag ser att Karro laddat upp med massa bilder från klassen och skolan. Jag saknar det!

Igår åkte jag och Per till Boden för att hämta en syster och en vän som varit på fest. Hm, trötta var vi när vi åkte och det tog två timmar. Fy vad snälla vi är. Och för att prata om det vi precis pratat om i klassen, vi borde ha fått många poäng i himlen en kväll som denna. Wohoo!

Idag har jag och Hanna varit i kyrkan, en mycket bra predikan om det vi också pratat om precis i skolan. Åh, jag känner hur mycket jag lär mig just nu. Det var den längsta predikan jag hört på länge, men bara för att den var så intressant så kändes den inte så lång. Det var en bra dag i kyrkan tillsammans med min älskade vän, Hanna!

Idag har jag även hunnit med att söka efter en försvunnen trasa hos farmor och skrattat ihjäl oss åt stället vi hittade den på.
Nu sitter jag och kollar reprisen av dansbandskampen, Hanna tycker redan att jag är lite av en tönt. Men jag är en stolt tönt, för jag älskar att dansa och skulle gärna göra det hela tiden varje dag om det gick ;)

Träning snart, fantastiskt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar