lördag 9 oktober 2010

En sjuk helg

Jag har lyckats igen, sjukdomen har kommit tillbaka. Den var bara borta i två veckor, igår kom den ännu värre än tidigare. Halsen gör så fruktasvärt ont, hela kroppen värker och jag är trött.
I natt har jag sovit elva timmar och sedan när jag vaknade imorse kunde jag inte sova av att halsen bara gjorde ontontont.
Kollade min vilopuls som i vanliga fall står på 37-38, idag var den 50. Fruktansvärt!

Annars idag har vi ätit frukost i Anitas, scones och fil. Riktigt mysigt och lyxigt framför TV:n. Efter denna enorma frukost upptäckte vi det vackra vädret. På med joggingskorna och ut på en promenad runt sjön. Mer än detta orkade jag inte idag, kondisen är LÅG om man säger så. Sedan blev det många avsnitt av solsidan.

Har precis gjort mat till en hel armé känns det som. Mammas underbara pastasallad - som förövrigt är hundra gånger godare när mor gör den. Imorgon blir det sallad till frukost, lunch och kvällsmat. Helt sjukt.
Det värsta är att jag precis upptäckte att jag tog Creme Fraiche med laktos i, så nu sitter jag med en ond mage och undrar vad jag ska göra av all mat.
Haha, många plågor idag minsann.

Äh, jag dansar bort all skit. För idag ska dansskorna knytas och åka till Falköping tillsammans med några från buggen. Det kommer bli gooode nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar