måndag 11 oktober 2010

Skön kväll

Klockan är halv tio och jag ska dra mig till sängen, känns grymt gött. Har inte gjort mycket alls ikväll.
Tänkte pröva mina lungor och förkylningen med en runda runt sjön, hann dock inte längre än 500 meter så började denna hemska hosta och lungorna börjde värka. Jag gick istället och ringde vickan. Det var lika trevligt, fast jag skulle helst vilja träna också.
Sjukdomen får en dag på sig att bli fisk, sedan åker jag på gymmet igen. JAG ÄR LESS!!

Annars har jag spelat flöjt med Ylva i kapellet och sedan suttit och pratat med henne ett tag. Sedan var det dags för volle i hallen innan jag gick hit för att skypa med Tove och Cilla, som inte ens var där när jag kom dit. Ovärt, fast ändå inte. Jag myser på rätt bra här hemma och det blir ju som sagt en tidig kväll, vilket är fantastiskt!

Vi har börjat med ett drama på skolan idag också, jag är huvudrollen. Varje dag överraskar jag mig själv, vad skall komma härnäst?

Imorgon är det skola och sedan bugg. Fantastiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar