fredag 1 oktober 2010

A drop in the ocean

Igår var den mest fantastiska dagen man kan tänka sig. Solen sken, orienteringen var grymt rolig och sällskapet på elitnivå.

Det var verkligen med blod svett och tårar som jag tog mig igenom orienteringen, vilken faktiskt var sjukt rolig. Stukade foten och vred om knäet, inte värst skönt om jag får säga det själv. Men, jag bryter ihop, biter ihop och kommer igen.
Idag fick vi resultatet på vårt slit - sist

Spelade match ikväll, den gick riktigt bra faktiskt. Fick mig även en tankeställare.
Det har varit en rolig start på helgen ikväll, match och sedan mys. Jag valde dock att gå och sova nu, lite tråkigt kanske. Men jag måste få mig sömn också.
Sitter med en sjukt ond mage, fick nog i mig lite mjölk här idag vilket resulterade i denna tidiga kväll.

I helgen är det kamratmöte, jag ska släppa allt och bara leva i helgen. Kommer bli så sjukt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar