söndag 17 oktober 2010

En helg i dansens tecken

Eeh, jaa det kommer minst sagt bli svårt för mig att somna denna kväll. Klockan är nu halv tolv slagen och jag sitter här i princip klarvaken. Det är nu tolv timmar sedan jag vaknade, vilket är alldeles för sent att vakna. Eftersom att det då blir som det blir, svårt att somna.
Men imorse tillät jag mig själv att sova länge, därför ställde jag inte heller någon klocka då jag igår gick till sängs 03.00.

Helgen har minst sagt varit fantastisk. Fredagen inledde helgen med match och sedan bowling och lite öl på stures med några från klassen. Detta var riktigt roligt, sedan avslutade vi med ett idol-avsnitt, varpå jag somnade och gick hem. Som vanligt då vill säga.

Ikväll var det bugg-kurs som gällde och sedan fridans. Ooh, prövade på en riktigt snabb låt där,vilken inte gick alltför bra kanske.
Menmen, helgen har varit grym.

Annars i veckan väntar skola och kanske tjejkväll med tjejerna från buggen. Mys och lite mat tror jag skulle stå på schemat. Sen är det även en massa träning inplanerat så klart, eftersom att jag nu är helt frisk och pigg. FANTASTISKT!
På fredag åker jag till skåne - jag längtar.

Nu ska jag försöka sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar