tisdag 5 oktober 2010

Nobody said it was easy

De två senaste dagarna har verkligen innehållit mer än vad det funnits tid till. Men nu är de över och imorgon anar jag faktiskt ett ännu mer jobbigt schema, trots att jag slutar tolv. Det nalkas nämligen städdag, tvättid, gymträning och senare på kvällen klassfest. Vi har fått tre nya i klassen, dessa ska bli välkomnade.

Igår var en riktig träningsdag, sprang och gick sammanlagt 1.2 mil och sedan efter middagen var det dags för ännu en handbollsträning. Detta var faktiskt roligt, handbollen gick riktigt bra. Fick världens längdskid-längtan igår, längtar till vintern och snön så att längdskidorna åker fram. Detta skulle vara fantastiskt.

Idag har varit en smått jobbig dag, detta med tanke på alla saker vi diskuterat i klassrummet. ÅÅåh, det är minsann tungt att gå bibellinjen ibland, man tänker så mycket och refklekterar över livet. Dock är det bra, men jobbigt just i stunden.
Har även idag kommit fram till att jag skulle vilja bo i fjällen nästan vinter och jobba på någon fjällstation och kunna åka längdskidor varje dag om jag vill. Så sjukt fantastiskt.

Något som återkommit två dagar i rad nu är att jag fått post i postlådan här på hjälmis. Igår kom ett fint brev från Hanna och idag fick jag helt oväntat brev av Ulla-karin, detta var det mest fantasiska på hela dagen. Så fint och så mycket glädje. TACKTACTACK!!

Dags att sova, sängen kallar. Även fast jag är piggare än piggast typ.

1 kommentar: