onsdag 20 oktober 2010

Händelserik vecka

Åhåjaja, mycket har hänt i veckan och det är enbart bara onsdag nu. Eller rättare sagt, det är onsdagkväll.

I måndags lärde vi oss knyta radband här på hjälmis, så detta är i princip det enda vi gör om dagarna. Lektionerna går mest åt att göra detta. Men det är roligt och jag har lovat att i alla fall göra ett till, eftersom att jag nu lärt mig detta.

Igår var en märklig dag, jag var ute och sprang på lunchen och av någon märklig anledning snubblade jag över en fiskelina som någon varit rolig och spänt upp. Till detta hör att man skulle ramla i en bajskorv, vilket jag inte gjorde utan jag hade turen att missa denna.
Istället fick jag gräsligt ont i foten och stog skrikandes kvar ett tag. Jag sprang dock vidare efter ett tag, bara för att det gjorde ännu ondare att gå.
Ursh till dessa personer!

Ikväll har jag varit på middag hos Linda, en buggtjej tillsammans med två andra buggtjejer också. Det var mycket trevligt och fruktansvärt god mat må jag säga. Det var längesen jag åt nåt så gott. Salladen och biffarna var bäst. Äckligt gott må jag säga.

Imorgon gäller det, vårt drama ska spelas upp. Idag på övningen fick jag en smäll över munnen, det rann blod och var allmänt härligt.
Äh, det ska kännas att man lever.

På fredag sticker jag till Skåneland- fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar