onsdag 29 september 2010

Tacksamhet


Idag har verkligen varit en liten hemlängtar dag. Speciellt efter min syster och min farmor. Jag harliksom velat ha dem här nu på en gång. Detta resulterade i att jag skrivit massa sms med Agnes och skrivit ett brev till min farmor. Jag har även lyssnar på Blott en dag och tryggare kan ingen vara, därför att min farmor alltid sjöng dessa när jag var liten.

Nu sitter jag och kollar kort som jag har tagit, framkallt och nu ska hänga upp i mitt rum. Det går inte med ord beskriva hur lyckligt lottad jag är. Jag har de mest fantastiska vännerna hemma och får till och med ha lika fantastiska vänner här på hjälmared. Jag gråter av lycka, enbart för att vännerna finns i mitt liv. De minnen jag har tillsammans med de fina hemma, de är bäst. Och de minnen jag skapat och kommer skapa här på hjälmis kommer också bli de bästa.

Jag älskar det liv jag lever och är evigt tacksam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar