tisdag 28 september 2010

Bryt, bryt...

...jag kan alltid sova!

Detta citat är så klart sagt av mig, kom på mig själv med att säga "så att jag kan somna ikväll" men insåg direkt att jag ALLTID kan sova, så en sådan mening var bara värdelös att säga. Därför fick det bli två bryt.

Det har varit en riktigt mysig dag idag. Vi lekte sista lektionen och det är ganska roligt att upptäcka hur mycket tävlingsmänniska man kan vara.
Ikväll har vi även varit på Lights in Alingsås och sett på massa belysta platser, det var liksom mysigt. Sedan avslutatades kvällen i matsalen med nattmacka och te.
Så fantastiskt allt kan vara, speciellt i underbara vänners sällskap.

Bilder kommer sen, det lovar jag.
Imorgon skaffar jag mitt gymkort. Jag ska bli biff och vältränad igen...lycka till är det enda jag kan säga.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar