onsdag 15 september 2010

Jag är redo för Piteå


Onsdagen börjar gå mot sitt slut, det är sista kvällen med gänget på ett tag nu. Känns lite vemodigt, men ändå roligt att veta att på måndag ses vi igen. Det är väl fantastiskt.

Dagen har varit grymt bra, började med Bön på morgon. Alltid grymt skönt och avslappnande.
Kristet liv lektionen var väl lite med flummig, många skratt och lite verkstad om man säger så. Men, det är onsdag och onsdagar är la aldrig så speciellt seriösa efter fikat. Men jag gillare, speciellt när jag ser att min kära syster måste plugga häcken av sig.

Hela mitt rum är nu städat, jag har putsat fönster och dammsugit hela rummet. Jag känner mig grym. Jag har även packat klart, eller nästan iaf. Så jag är redo för Piteå imorgon. Ska bli grymt.

Ikväll har vi haft seriepremiär med laget, vi vann med siffrorna 35-14. Så det var en ganska enkel seger och även jag fick spela. Det är ju fantastiskt.

Jag och Jula dissade resten av gänget, vi sitter och pratar. Dricker te och bara myser. Jag längtar redan tillbaka till Hjälmared.

Nåja, Piteå imorgon och det blir fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar