söndag 26 september 2010

Still Living The Dream


Jag har gjort något, dumt eller bra, det återstår att se.
Grejen är den att jag och Karro tycker själv att vi är liiiite för onyttiga här på hjälmared. Så idag gjorde vi det.
Vi ingick i ett vad, vi skakade hand och nu är det minsann bara att klara det.
INGA ONYTTIGHETER på veckorna, endast en gång på helgerna fram till novemberlovet.
Straffet blir att Karro ska springa 1000-meter intervaller med mig skrikandes bakom och jag ska sjunga solo på öppen scen, detta om man nu skulle misslyckas med detta.
Med andra ord så finns det bara en enda sak - LYCKAS!

Annars så sitter vi och avnjuter den sista kladdkakan innan detta börjar. OOh, detta blir spännande.

En sak till, jag gillar alla dessa spontana fina kvällar med dessa fina tjejer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar