måndag 20 september 2010

River Flows In You



Jag skäms över att vara svensk och nu var det sagt. Valet är ju bara knäppt, vem röstar på SD ens? OCH på alliansen. KOM IGEN SVERIGE!!

Hur som haver så har min helg i Piteå varit fantastiskt bra, fina vänner och härliga samtal som jag egentligen inte hade en aning om att jag kunde föra. Nåja, jag överraskar mig själv varje dag helt enkelt.

Imorgon bär det av mot Hjälmared igen och det känns faktiskt som att komma hem. På något sätt gör det verkligen det och det är ju för bra för att vara sant. Tråkigt dock att jag varken fått en kram av min syster eller pappa. Skulle ha varit fint att hunnit med det med, men älgjakten var viktigare. haha. Annars har helgen varit perfekt och snart kommer jag ju hem igen.

Dags att sova, imorgon är det frukost med bästaste Tove som sedan ska skjutsa mig till Luleå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar