söndag 26 september 2010

Living the dream

Denna dag har minsann innehållit allt och lite till. Till att börja med vaknade jag åtta för att springa innan matchen, men såg vädret och beslutade mig istället för att äta frukost och sedan sova till elva. Detta var skönt, må jag säga.
Istället blev det myslunch med mina fina vänner här på Hjälmis, det var fint och mysigt innan jag sedan var tvungen åka till Skene för att spela match.
Matchen vanns och sedan hem igen.

Slänga i sig middag och sedan lekar i Kungsflygeln, alltid lika trevligt att leka lite. Sedan kom vi på att volleyboll en sen kväll som denna skulle sitta fint, vilket det också gjorde. Detta spelade vi i två timmar, innan det var dags att bege sig hemåt för att sova lite. Men okloka som vi är har vi nu suttit och druckit te ett tag. Vilket också är mysigt, så imorgon får jag minsann vara trött istället.
Bra slut på en fin dag!

Träning 09.00 imorgon! Godnatt!

LIVING THE DREAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar