torsdag 2 september 2010

Fina dagar


Idag har varit en trött dag, jag kom inte i säng innan klockan två igår och idag har jag minsann fått stå mitt kast. Sett dubbelt på lektionerna och knappt orkat lyssna.
Tog mig en löprunda rund sjön idag efter skolan, det var grymt skönt. Jag ska börja träna seriöst nu, detta duger inte.

Annars har dagen rullat på som vanligt och trots allt varit grymt skön. Tagit det som det kommit. Vi avslutade kvällen i solnedgången på bryggan i ett vindstilla vatten. Det var varmt och mysigt. Sedan hade vi mässa i kapellet och efter det har jag, julia och karro myst i köket med te och massamassa fint tjejsnack.
Åh, jag är så glad över dessa två fina människor.

Imorgon är det fredag, killarna ska bjuda på käk och jag har träning som vanligt. Annars är det en pengasparar helg som gäller. Ska snacka lite konfaläger och dansa bugg på söndag. Träning är med på schemat, samt frukostdate med fina människor.

Livet leker med andra ord.

1 kommentar:

  1. Hahahha du valde då en fantastisk bild till dessa fantastiska människor också! hahaha

    SvaraRadera