onsdag 8 september 2010

Livet fortsätter


Jaha, då var man här igen. Första gången sen jag kom hit som jag kommer gå och sova innan klockan elva. Det känns faktiskt helt fantastiskt om jag får säga det själv.

Jag och Julia stod precis och pratade om hemma, vi båda längtar väl hem till tryggheten litegranna. Samtidigt som man bara vill vara kvar här och umgås lite med massa trevligt folk. Nåja, det ska bli grymt att komma och se vad som händer där.

Annars händer inte så mycket på detta ställe, har varit en sjukt trött vecka och jag har somnat på i princip varje lektion. Har även varit en stressig vecka, mycket att göra och tider som inte riktigt kunnat bli planerade.
Imorgon har vi hemmamatch, grymt skönt.

Vi har startat en citatblogg här på bibel, den heter bibelcitatblogg.blogspot.com.
Jag dominerar väl den bloggen, skulle jag tro med tanke på mina fina inlägg i vissa samtal.
Det var så klockers idag när jag slog upp i min "det är aldrig kört" och så kom det fram; "Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker"
Mamma, du behöver inte skämmas- tror jag ;)

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar