tisdag 14 september 2010

Valtider

I dessa valtider är det inte alltför roligt att vara så ointresserad av valet som jag är. Idag som exempel har vi ägnat en hel förmiddag till att fördjupa oss i olika partier, till saken hör att jag fick den stora lyckan att få Kristdemokraterna, eller inte... Nåja, jag försökte trots min dåliga inställning till detta, göra mitt bästa. Det hela slutade med att vi såg klipp från nyheterna, hm, intresserad?

Trots denna hemska start på dagen så har den faktiskt varit riktigt bra, tränade på gymmet på idrotten och jag fick värsta suget efter att träna. Trots detta gjorde jag inte slag i saken, eftersom att jag lovat att detta skulle vara min vilodag. Imorgon också egentligen, men min tränre ville annat så jag ska spela match istället.
Tears of the sun sågs ikväll, jag hann inte se den färdigt efter andakten, utan var tvungen gå hem och packa. Men det är trevligt, har läst lite Bibel, packat lite och lyssnat på musik.

Annars beger jag mig hemåt på torsdag. Mamma ville i alla fall hänga med mig, på fredag och det ska la bli mysigt.
Annars är jag rätt så oplanerad när det gäller min helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar