söndag 12 september 2010

En dag i handbollens tecken

Egentligen borde jag ligga i min lilla säng nu och sova, eftersom att jag är så trött att jag skulle kunna dö. Eller nåt sånt. Men istället sitter jag här, kollar på bilder och lyssnar på trolles trafikradio i min ensamhet. MEN, det är skönt att ibland kunna vara ensam.

Idag har jag varit hela vägen till västerås och spelat handboll. Måste erkänna att tagget verkligen inte fanns där idag, men ändå spelade jag en av de bästa matcherna på länge. Frågan är om det kanske är motståndet som gör det, jag har en tendens att spela bättre mot bättre lag. De skjuter liksom där jag vill att de ska skjuta.

Annars har det inte hänt så mycket, varit en bra helg.
Ikväll har vi spelat spel och bara haft det trevligt.
Imorgon är detr söndag, och jag gillar't. Egentligen hatar jag söndagar, men här på hjälmis är alla dagar lika bra. Imorgon innebär söndagen bugg och det är ju fantastiskt :)

Några bilder från igår, mer bilder togs inte:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar