tisdag 21 september 2010

En vanlig dag

Jag har det bra, mitt liv rullar på...
Tillbaka på Hjälmared, mitt liv är fint. Men idag är jag fruktansvärt trött. Förstår inte varför jag alltid väntar med att sova tills jag i princip ramlar av stolen. En mycket dålig ovana som jag på senare tid gått och skaffat mig.

Första dagen på hjälmis efter hemresehelgen har jag spenderat på skolan(nähäää?), har varit grymt trött och mest längtat till sängen. Sen tog jag med Ylva på en liten springtur runt sjön. Vi stannade och gjorde lite styrkeövningar på vägen, jag kommer vara överlycklig imorgon om Ylva har ont ;)
Annars har jag varit hungrig hela kvällen efter denna löprunda, har ingen mat i min kyl och svälter snart ihjäl. Längtar tills imorgon då jag får frukost. Vad fantastiskt det var då mamma alltid hade mat i kylen då jag kom hem från träning..

Imorgon slutar vi tolv, sen är det städning och tvättning på hög nivå som gäller. Förhoppningsvis klarar jag även av att slänga in ett träningspass innan det till slut är dags att jobba lite. Ska kanske hänga som konfaledare för ett gäng handbollstjejer denna vinter. Kan bli intressant och mycket lärorikt om detta sker. Min tränare är dock mindre positiv till detta.

Nåja, det är natt och jag är trött

1 kommentar:

  1. Skadeglädje är den enda sanna glädjen, eller vad är det de säger? ;)

    SvaraRadera