måndag 7 mars 2011

Frukost med munkar

05.45 i morse ringde min klocka, sjukt tidigt för att vara här. Vi har nämligen temavecka denna veckan och jag har vandring på mitt schema. Vi åkte därför till Jonsered för att hälsa på mukar ett tag, det var lite speciellt men mycket intressant. Sedan begav vi oss på vandring. Helt okej varmt när vi väl gick, men sedan när vi skulle laga mat frös jag ända in i märgen. Såååå sjuuuukt kallt det var. Så när jag kom hem tog jag mig en låååång dusch, utan att springa idag faktiskt, och sedan har jag mest bara tagit det lugnt.

Fy, vilken lång dag det har varit. Redan klockan sex hade jag kunna somna, fast istället hängde jag med cafégruppen och sedan uppe på smedjevinden och smed lite planer med Sindi om framtiden. Mohaha, mycket intressant. Ska slå en pling till mor också snart, börjar sakna hennes stämma.
Sedan är det rätt längesedan jag pratade med farmor, snacka om dåligt samvete.
Nåja, imorgon ska vi vandra 1.2 mil eller nåt. Och äta också... Jag borde sova och jag kommer somna ovaggad ikväll. Det kan ni lita på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar