torsdag 31 mars 2011

Om att jobba i fjällen!

Hade det inte varit för jobb hade mitt liv varit mer än härligt alltså! Jag önskar mig så ett jobb att jag inte vet vart jag ska ta vägen, aldrig i mitt liv har jag varit mer beroende av dett sådant.

Helt perfekt skulle det vara om jobbet låg i fjällen, det hade varit det bästa. Tänk att få vistas i fjällmiljö hela tiden, närsomhelst. Jag nästan döööör av tanken, tänk så fantastiskt! Jag önskar mig ett jobb i fjällen!

Nu har jag sökt ungefär hundra jobb, mer än vad jag nånsin gjort i mitt liv. Det är det enda jag gör om dagarna, söker jobb och hoppas. Jag har fått två av dem, men varit tvungen att tacka nej till båda. Ena var jag tvungen börja jobba på en gång, det andra var väktare om natten. Kändes väl sådär kul! Jag hatar det!!!!!

Dags att sova middag och hoppas att något arbete nappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar