söndag 27 mars 2011

Våren kom av sig - snön bara faller ner

Och ännu en gång blir vi bortskämda med en fantastisk helg. Och trots att jag bara sovit några enstaka timmar i natt så är jag glad, oerhört glad över att jag ständigt omges av så underbara vänner. Jag är tacksam, jag är sååå tacksam! Hanna har varit här, så vi och Sindi åkte till Göteborg och shoppade lite och sedan bodde vi i Emelies lägenhet för att mysa till det lite med god mat och vin. Lördagen var vacker, vi såg på handboll och åt god mat på Åkanten här i Alingsås. Tillsammans med mitt handbollslag. På kvällen gick vi ut med fina människor, det var en grym utekväll. Jag är så glad att det finns bra människor överallt! Idag har jag varit utslagen, gick ut och sprang för att övertala mig själv om att det var en måbra dag. Haha, det gick la sådär. Men trött har jag varit, sovit högst tre timmar. Nåjå, jag är ung! Kvällen håller nu på att avslutas med bugg och strax kvällsmat med min andra halva Sindi<3 Tack för i helgen, imorgon börjar en ny vecka med nya utmaningar. Bland annat en danshelg så det bara står härliga till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar