söndag 20 mars 2011

Inget konstigt alls

Det har varit en skön helg, har inte gjort många knop egentligen. Men fy, det var gött.
Idag var vi till Borås och var på en fin gudstjänst där Hanna predikade och klasstjejer sjöng. Det var fantastiskt fint. Sen begav vi oss till Jennika, jag och hon. Vi promenerade, åt lunch och såg en film...
Begav oss till buggen där vi knockade ihop - inget konstigt alls!
Armbågen var vässad, haha..

Har pratat med fantastiska hanna nu på kvällskvisten också, det var trevligt. Hon kommer på torsdag, ska bli sjukligt roligt. Och snart kommer jag hem till P-town, ska också bli grymt ;)

Och jag är fattig, oerhört fattig. Så egentligen borde jag bara få sitta inne på mitt rum och inte göra annat. Inte ens äta på helgerna, fy på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar