söndag 6 mars 2011

Tack helg för att du alltid är så himla bra!

Ännu en fantastisk helg har börjat lida mot sitt slut. Jag förstår inte hur jag alltid lyckas ha det så bra på helgerna, men jag skulle kunna gissa att det är mina fantastiska vänner som gör dem såååååå himla bra!

Myskväll med tacos och let's dance hos fina Cissi i fredags. Det var mysigt och rätt så skönt!
Igår var jag ute rätt så mycket, det var sooool och helt fantastiskt ute. Satt på bryggan och myste med Sofia och Sara. Jag hade även hemafton tillsammans med Sofia, Emma och Petter. Till hjälp hade vi Daniel. Det är rätt roligt att se hur killar jobbar tillsammans i kök ;)
Sedan drog vi vidare till Trollhättan och dansade, många härliga danser blev det.

Samma fantastiska väder idag, så jag sprang och sedan lyssnade jag på kroppen som sa en lugn promenad i solen till Ica skulle sitta fint. Och sedan ingen bugg, för vaderna krampade. Så jag har käkat massa mat och tagit det lugnt ikväll. Det var rätt så skönt om jag säger det själv.

Imorgon är det vandring som gäller, vi ska äta frukost med munkar. De ni!
Uppstigning sker 05.50, fruktansvärt tidigt.
Nu ska jag slå på en film och försöka sova!

God natt.

OCH GRATTIS PÅ 19-ÅRSDAGEN ÄLSKADE SYSTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar