torsdag 3 mars 2011

Pliktverket var det va?

Bläää, har precis fyllt i min hälsodeklaration till pliktverket som bara kommer närmare och närmare. Det slog mig idag att jag faktiskt om en vecka sitter innanför pliktverkets väggar och nervösar ner mig typ. Det bästa med just den visiten är att jag kommer sova hos min kära Emelie en natt och de ni, det är fruktansvärt efterlängtat.

Och här sitter jag och kröjmar över en ond axel en vecka innan testet. Fruktansvärt är väl det enda ordet jag har att säga. Sprang en mil idag, gick la bra till att börja med. Men sen när jag blev trött och kom på att jag skulle dra upp axlarna så gjorde det ju rätt så ont.
Kan inte ens bära mina egna skolböcker, så snart ska jag göra nåt åt skiten om det inte går om. Börjar bli less!!

Annars börjar det nog hända lite saker på höstenfronten må jag säga. Kan knappt vänta av nyfikenhet på att se vad som kan tänkas hända i höst!

Ska ta mina funderingar, hoppa i duschen och sedan gå på andakt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar