måndag 15 november 2010

Den som älskar dig mycket ska få dig att gråta

Dagarna rullar på här borta, jag har det bra och gillar't.
Lite stress har jag dock fått för mig, liiite ont i magen bara. Men som sagt, jag är ju duktig på att stressa så att det är ju inte någon nyhet.

Är i skolan, tränar, spelar volleyboll, umgås, busar, skrattar, dricker te, pratar, dansar bugg, umgås ännu mer, dansar mer, skrattar i mängder och är i ständig rörelse. Detta är mitt liv, inte många luckor till att ta det lugnt.

Annars tränar jag som en tok till fystesterna. Fick 9.30 på cooper igår, vilket betyder att jag klarade det med 30 sek, vilket kanske är rätt okej. Harres skulle jag dock behöva öva på med. På onsdag och torsdag ska detta ske.

Till nyår kommer ett gäng sköna prickar från klassen på besök till Norr. De stannar över nyår och över min födelsedag. Kommer bli kanon och jag längtar redan nu.

Dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar