torsdag 4 november 2010

Polis nästa...eller?

Hm, livet hemma i Piteå fortsätter. Har tränat massors idag, även gått på stan massors också.
Idag fick en kavaj följa med mig hem, fantastiskt. På lördag ska den användas, då är det middag hos Emelie.
Japp, jag tror denna helgen kommer äga massors.

Fick veta för ett tag sen att jag är vidare till polisens fystester i slutet av november. Hm, jag kommer nog inte äga där. Men förhoppningsvis kommer jag klara mig rätt så bra. Jag ska försöka styra lite träning tillsammans med poliserna på skolan, för att kunna ta ut mig på bästa sätt när det väl gäller. Nu kommer jag köra hårt.
Ska dock försöka få mig att komma till växjö eller nåt sånt, det blir så långt att åka ända till Umeå nu när man bor i södern.

Jag längtar även efter mina kära vänner på Hjälmared, kommer bli fint att komma tillbaka på måndag. Mindre kul är det ju att vi har gått en fjärdedel av året. Buuh, vad tråkigt!!
Längtar till dansen på tisdag också, då får jag träffa mina fina buggvänner också. Ååh, vilket fint liv jag lever där nere.
Är fint att även kunna komma hem och träffa gamla fina vänner här hemma också, som är helt fantastiska de med!

Tänk så rik man kan vara, så många fina vänner överallt i landet. Jag har det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar